SVENSK BAS!

SVENSK BAS är ett sproilans nytt skivbolag bildat av MARCUS PRICE, CHRISTIAN DINAMARCA, HENRY RODRICK & BABA STILTZ och är väl ungefär så ballt det kan bli. Det menar jag med precis rätt andel ironi. Det är på riktigt  hur jävla fett som helst & kommer med all säkerhet utmynna i en hel del fenomenal musik. Med ironi menar jag mest användningen av det oballa ordet ballt & att de här herrarna är nästan lite ”to cool for school” just nu. De är så rätt att det nästan är löjligt & i min egen osäkra gestalt måste jag nästan låta lite disträ för att inte överösa dem med hyllningssuperlativ. Men gör er själva en tjänst och håll koll på detta för de är nutiden & framtiden i en trevlig kompott. Även om jag själv inte är helt förtjust i snippets så postar jag just detta härunder för det är allt jag förmodar att en får använda sig av i pr just nu. In & klicka på fb länk efter hoppet omedelbums och håll utkik efter deras släpp i snar framtid.

http://www.facebook.com/svenskbas

//KK

Kommentera

