SALVA – HARD DRIVE

Siten/bloggen This song is sick är snabba på massa grym musik. Denna gång Salva som jag inte vet ett skit om igentligen förutom att det låter fett. Jag har fullt upp med att sitta massa äckligt pappersarbete & kvittoredovisningar etc så tänker jag inte sätta mig in i det men kolla gärna in själva & kolla in TSIS också. Salva får hålla mig sällskap i pappersexercishelvettets djupa gråa & oförskämt oinspirerande avgrund. Länkar finnes efter hoppet i vanlig ordning.

http://thissongissick.com/

//KK

Kommentera

