ROBYN – NONE OF DEM (CASIO LOVE RMX)

Jag gästade radiokanalen East Fm med lite ny musik & snickesnickesnack idag & basunerade att man istället för att gå till min gamla site Snarskank.se nu kan hitta allt mitt diverse jag vill dela med mig av just här på min egna sida. Men glömde då smart nog att jag inte fått upp den trevliga låt som jag hade med mig till radiosnacket. Mycket trevlig remix. Gratis dessutom. In på deras fejsbook & gilla dem. Det är det minsta ni kan göra för dem. Länk finns efter hoppet.

https://www.facebook.com/casiolovemusic?fref=ts

//KK

Kommentera

