TILLBAKA SOM ETT MUNSÅR!!

Tänken är att jag nu ska ta tag i massa projekt samt mig själv & det innebär en upprustning av denna sida + bra mycket mer aktivitet. Jag har tidigare jobbat med en sida som heter Snarskank som var ett utlopp för lokal & ickelokal musik & kultur men det är numera nedlagt & jag flyttar dt hit helt enkelt så här kommer det hamna en hel massa kul av alla sorter + förhoppningsvis en massa grejjer som jag själv är direkt inblandad i. Nog om det. Jag inleder med en jävligt rolig artikel från VICE. Mycket nöje!

HEY DJ, FUCK YOU!
http://www.vice.com/read/hey-v11n5

//KK

Kommentera

